Wednesday, 2 March 2011

Hej og velkommen!

Som overskriften siger er du velkommen her i min egen lillebitte del af cyberspace.

Her vil jeg lægge billeder og beskrivelser ind af mine projekter, store som små. Det kan fx være sy-projekter som tasker, kjoler, kostumer til liverollespil, og andre syede ting. Det kan også være malede Warhammer-figurer (tænk wood elfs) eller nye Magic-kort. Jeg kan nok også finde på at lægge billeder ind af seje indkøb, en god opskrift, boganmeldelser eller lange tekster med tanker, jeg gør mig om min hverdag.

Du er selvfølgelig også velkommen til at kommentere mine indlæg. Det er sådan noget, der virkelig kan gøre mig glad indeni :D 

Jeg vil på forhånd undskylde for grammatiske fejl (stavning, kommaer, o.lign) og for dårlige billeder. Jeg ejer i øjeblikket kun et 5-6 år gammelt digitalkamera, og det skal snarest muligt på pension (når jeg får råd til et nyt, bedre kamera).

Min blog hedder "Dear Lizzie...", da det er teksten på de symærker, jeg for nyligt er begyndt at sætte i tøj, jeg laver. Teksten er inspireret af Jane Austens mesterværk "Pride and Prejudice", hvor Lizzie (eller Elizabeth) er den sympatiske, kloge og smukke heltinde. Hvis du ikke allerede har læst "Pride and Prejudice" vil jeg klart anbefale den.

Farvel for nu.
/Angelica

No comments:

Post a Comment