Monday, 28 March 2011

Så er man kommet hjem igen

Og jeg tænkte, at I nok gerne vil se, hvad jeg har købt. Først og fremmest vil jeg pointere, at jeg i denne omgang ikke har købt så meget, som jeg plejer. Dette skyldes, at jeg lige har købt en overlocker, så jeg havde lagt et stramt budget for turen.

Stof (fra venstre mod højre):
- 4,5 m græsgrønt hør (dette var forholdsvist dyrt, men kostede ca det samme som herhjemme). Skal bruges til et rollespilskostume af en art (forslag hertil modtages gerne).
- 1 m køkkenternet bomuld i hot pink og turkis. Skal måske bruges til en taske, enten som designstof eller foer.
- 1,5 m cremefarvet blonde. Skal bruges som overlag på en kjole.
- 2 m hot pink taft. Skal bruges til en kjole eller nederdel. Eller måske et korset? hmmm... (forslag modtages gerne)



Andre sy-dimser:
- Bånd. Disse bånd har min mor købt, så jeg kan lave symærker til min lillebrors tøj. Elsker bare farverne.
- Trådruller til overlockeren. 4x sort og 4x råhvid.
- Dims til at bruge overlock-trådruller til symaskinen.
- Pink fingerbøl fra Clover.
- Syl fra Clover.
- Små knapper til selv at betrække fra Prym.






I Rossmann (en slags matas, bare billigere):
- 1 kg speltkerner til Trine.
- Nu hudplejeserie fra Essence. Elsker det firma, men det fås ikke i danmark. Æv æv. Hele serien har nok kostet ca 10 euro = 76 kr.

 



I Citti Flensburg (kæmpe supermarked, der har ALT)
- En masse chokolade
- Bag-selv-kit til 12 chokomuffins med hindbær-frosting og pynt.
- 2 hot pink tidsskriftkassetter til mine syblade.
- Ny parfume. "Made for women" fra Bruno Banani.
- 3 grønne plastbøtter til snacks i madpakken.





Det var mere eller mindre det... og så har jeg fået min overlocker hjem! Wuhuu! Den har fået sin egen lille plads ved siden af skrivebordet, hvor den står med sin lille plast-hætte på :D Har desværre ikke så meget tid til at prøve den, da min eksamen i biokemi allerede er på torsdag. *gisp* Som et lille pause-projekt har jeg tænkt mig at lave mini-bannere til NCP-byen til Krigslive VII.

No comments:

Post a Comment