Saturday, 16 April 2011

20

Idag (den 16. april) bliver jeg 20 år gammel.

Jeg føler mig en lille smule gammel, når jeg kigger på mit CPR-nr. Bare lidt. Men kigger jeg på mine studie-kammerater føler jeg mig straks meget ung. De fleste på min årgang på universitet er 21-23 år, og enkelte er 25-26 år gamle. Der er endda en dame på min årgang, som er gammel nok til at være min bedstemor. Respekt herfra.

I morgen tidlig (eller senere idag, teknisk set) vil jeg drage mod Vestjylland, hvor min mor vil holde noget familie-tam-tam for min tvillingebror, Jacob, og jeg. Det bliver mega hyggeligt. Trine vil også komme på besøg en gang i løbet af dagen, og jeg glæder mig til at se hende igen.

I torsdags havde jeg cupcakes med til mit lab-hold i anledningen af min fødselsdag. Dem, der kender mig, ved, at jeg holder ufatteligt meget af franske liljer, men jeg fik ingen kommentarer til mine chokolade-liljer på kagerne. Jeg vil smutte nu, og vil ikke være tilbage i blog-land før i starten af næste uge. Forhåbentlig med billeder af mine fødselsdagsgaver. Indtil da kan I jo nyde synet af kage :P

No comments:

Post a Comment