Monday, 4 April 2011

Ar'gana mm.

Jeg tænkte, at jeg ville skrive lidt om min tur til rollespil ved Ar'gana, men Trine er kommet mig i forkøbet, og har skrevet en rigtig fin post, som også opsumerer mine egne tanker om rollespillet derude. Den kan findes her.

 (billedet tilhører Ar'gana, og flere billeder kan ses på deres hjemmeside www.argana.dk)

Jeg regner med at tage derud næste gang, den 7. maj. Medmindre jeg er MEGET i tidsnød med kostumer til Krigslive, selvfølgelig (jeg arbejder bedst under pres).

Med hensyn til Projekt Krigslive 7, fik Trine og jeg broderet et par minibannere til rollespillet i lørdags, men ellers er jeg ikke kommet så meget videre pga. kvartalsstart. Sådan er det bare. Det kripler så meget i mine fingre efter at lave noget, at jeg måtte tage ned på biblioteket, for at få læst og lavet opgaver.


Da jeg kom hjem lørdag, fik jeg også taget nogle flere billeder, af en gennemforet hætte, jeg lavede for noget tid siden.


No comments:

Post a Comment