Monday, 25 April 2011

Flere skitser

I mangel på billeder af spændende og færdige ting at vise frem (de findes, men billederne mangler), tænkte jeg, at jeg ville vise jer nogle flere skitser. Denne gang får I lov til at se nogle ikke-rollespils-skitser, altså skitser af tøj, jeg ville lave til hverdags- eller festbrug.


Jeg har aldrig rigtig brudt mig om buksedragter, men denne simple model med haremsbukse-del, knæ-længde og elastisk rib-kanter ville nu ikke være hel dårlig...


Et bussiness-inspireret look og et rock-chick look. Er stadig lidt lun på ideen om en twistet, ung og farverig udgave af det klassiske jakke-sæt. Cobaltblå fx?


Jeg har faktisk lavet denne her i lilla og sort satin. Det lilla satin havde små plisseer lavet i stoffet. Jeg har aldrig fået taget et ordentligt billede af den, hvilket er en af mine dårlige vaner. (Jeg er nemlig ikke videre fotogen, og jeg er efterhånden ret god til at undgå fest-fotografer)


Har noget jersey liggende, som hurtigt kunne blive forvandlet til sådan en flagermus-kjole. Leggings er heller ikke noget problem, nu jeg har fået en overlocker. Det må blive efter krigslive. Engang. Måske. 

No comments:

Post a Comment