Friday, 1 April 2011

Jeg bruger alt for mange penge...

...men kun nogengange.

Som fx i dag. Jeg har brugt alt for mange penge i dag. *suk*.

Først købte jeg for 200 kr i Panduro Hobby. Bl.a. noget stofmaling og stoflim. Men langt det dyreste var stofmalingen, som jeg forventer, at min mor betaler, da de er til et af hendes projekter, nemlig symærker til min lillebrors tøj.



Så købte jeg en kalender. En rigtig dyr kalender, som jeg har haft i tankerne siden sidste sommer.
Det er en Filo Fax Metropol i en farve, de kalder "hindbær", men som jeg kalder "pink".
Kalender + nyt sæt med kalenderark + notathæfte til den + turkis bryant til den = 400 kr



Så kom jeg hjem og tænkte "nu skal jeg da vist ikke købe mere i den her måned" og så ringede min mor. Hun lokkede mig noget så grusomt med 3 mønstre, som jeg længe har været på udkig efter. 3 mønstre = 30 euro.

McCalls M4696
McCalls 4491
McCalls M4490

Der er helt sikkert folk derude, som bruger flere penge på et par sko, end jeg har brugt på dagens mange køb, men jeg har heller aldrig været den store power-shopper. Eller, ihvertfald ikke sådan til daglig. Jeg har tit brugt mange penge i udlandet, når jeg har været på ferie, og jeg har brugt en masse penge på symaskiner (men det er jo investeringer, så det tæller ikke?), men aldrig bare sådan en almindelig fredag eftermiddag i byen. Jeg håber ikke det bliver en vane, men tvivler på, at det kan ske. Jeg er simpelthen for nærrig.

Jeg glæder mig helt vildt til imorgen, når turen går til Skanderborg og nyt, spændende rollespil sammen med Trine og Steen.

No comments:

Post a Comment