Saturday, 2 April 2011

Note til mig selv

HUSK SOLCREME TIL ROLLESPIL!!!!

Jeg får aldrig den der perfekte, lysebrune kulør i solen. Jeg bliver bare rød. Lige med det samme. Så derfor: HUSK SOLCREME. ALTID.

Ser I, sidste år blev jeg noget så solbrændt. Vi var til sommerlive i Randers, hvor jeg spillede adelig. Derfor havde jeg en noget udringet kjole på. Jeg blev rød inden for ganske få timer, og det tog måneder, før mærkerne efter udskæringen på kjolen var helt væk.


Så hvis I sidder derude, og overvejer at tage til sommerscenarier, eller bare til hvilket som helst rollespil fra nu af, og til october, så husk lige solcremen.

Better safe than sorry, som man siger.

1 comment:

  1. Jeg er helt enig. Selv om jeg nu ikke længere ligner rudolf har jeg skrevet både solcreme og aftersun på min indkøbsliste før krigslive. Det kan simpelthen ikke betale sig at lade være.

    ReplyDelete