Tuesday, 24 May 2011

Krigslive VII

Så er Krigslive overstået, og jeg er kommet hjem igen.

Det er helt surrealistisk at være tilbage i den "almindelige" verden, efter at have været i en imaginær - men så virkelig - warhammer verden i et par dage. Jeg har det altid sådan her efter et større arrangement, hvor der er opstået en ekstraordinær fællesskabsfølelse. Fx da jeg var på Chemistry Camp i 2008 og efter Krigslive VI. Jeg kaldet fænomenet "Krigslive Syndromet", og jeg vil beskrive det som en blanding af en mild omgang skitzofreni og post-traumatisk stress med omvendt fortegn. Det har været så fedt, at jeg ikke kan forklare det til almindelige mennesker, og jeg opsøger konstant ting, der kan minde mig om eventet.

Nå, nok om min underlige sindstilstand.

Scenariet var SÅ fedt og episk. Jeg mangler ord for, hvor fedt det var. Byen fandt hurtigt en fælles identitet, hvor vi alle var bund korrupte kaos-tilhængere, som ikke kunne stoles på, og det var fedt! Vi insisterede på at være neutrale, selvom vi favoriserede Marienburg for groft. Jeg tror de lurede den til sidst, de små Reiklændinge. Vi havde en del spil med Marienburg-siden, især med Borgsnogens folk, og I skal have en stor tak, hvis I læser dette. Også en kæmpestor tak til byfolkene, jeg håber vi får mulighed for at spille sammen igen, måske til Krigslive VIII?

Der er begyndt at komme billeder ud, og vil lægge en lille stribe op senere. Indtil videre må i nøjes med et billede af Trine i den kjole, jeg lavede til hende. Den passede hende perfekt, både pasform og stil, og jeg kunne ikke være mere tilfreds. Jeg har også lavet forklædet og underkjolen, hun har på.

Billedet er taget af fotografen Michael J fra Trehøje Fotoklub. Stor tak til ham.

No comments:

Post a Comment