Thursday, 5 May 2011

Så er nedtællingen begyndt

Altså nedtællingen til Krigslive, hvis du skulle være i tvivl.

Jeg er begyndt at pakke mine ting, og sende dem til Spjald, til mine forældres hus. Her vil jeg overnatte onsdag aften, så jeg kan samle alle ting og køre til Momhøje torsdag morgen.

Det står allerede nu klart, at jeg skal have en masse ting med. Så mange, at min mor må låne min mormors store Toyota Previa, en "halv lastbil", for at transportere mig derud med alle mine ting. Min mors bil har simpelthen ikke plads nok til os begge 2 + min bagage.

Indtil videre har jeg sendt nogle "store" ting til Spjald, fx en 60*40*40 cm trækiste og en stor kurv, og nogle mindre ting, så som lysestager, lys og en flagermuslygte. Derudover låner jeg nogle ting af mine forældre, fx sovepose, håndklæder o.lign.

Her i Viby har jeg lavet en udførlig pakke-liste og sat en flyttekasse op på gulvet, så jeg løbende kan finde ting, lægge dem i kassen og strege dem fra min liste. Jeg får måske brug for en ekstra flyttekasse eller 2. *suk*

Jeg har delt min liste op i kategorier:

- Offgame. Ting der skal være i lejren/offgame huset, fx sovepose, medicin, toiletting, solcreme, alm. tøj og nattøj, osv
- Tøj og sko. Giver sig selv, men undertøj, ingame tøj, ekstra ingame tøj, støvler, ekstra støvler, kappe osv
- Boligting til mit hus. Fx stor kiste, flere små kister, lys og lysestager, kurve osv.
- Skrædderting. Jeg skal spille skrædder, så jeg kommer til at skulle bruge sakse, stof, nåle, flere slags tråd, kridt, syprojekter, sy-bog osv.
- Personlig. Min rolles øvrige egendele. Fx tallerken, krus, tasker, punge osv.
- Mad. Müslibarer, kiks, chokolade og te.
- Våben. Min kagerulle og måske min kaste-gryde. Ja, jeg har en gryde i skum og latex, som man kan kaste med, hvis det ikke blæser for meget.
- Andet. Alle de ting, jeg ikke kan leve uden, eller som jeg tager med til andre folk. Fx min pung, kalender, telefon, briller, minibannere, et kort, et komplet kostume og et kilo hele spelt-kerner.


Indtil videre ser det ud til, at kategorierne "bolig" og "skrædderting" kommer til at fylde mest. Jeg har fx endnu ikke bestemt, hvor meget stof jeg skal have med. Det bliver nok et sted mellem 10 og 20 meter. Det må jo gerne se godt ud :P

Skriv endelig en kommentar, hvis jeg har glemt noget vigtigt. :D Er du også igang med at pakke til Krigslive?

No comments:

Post a Comment