Monday, 9 May 2011

Update #12.2 på Projekt Krigslive VII

Billeder!!!! Wuhuuuu!!!!

Der er nogle få ting, der irriterer med ved kjolen, men de er alle sammen min egen skyld. Og en lille smule mønstrets. Bare lidt. De skyldes nemlig, at kjolen er blevet for stor. Sådan ca 7-8 cm for stor i omkreds i hele overdelen. Dette gør, at overkjolen får underlige rynker og folder, at ærmet "puffer" lidt bag ved skulderen og at slidsen foran gaber. Æv æv, men det er lidt for sent at rette på, uden at skulle pille det hele op og starte forfra.

Jeg har bestemt mig for at leve med kjolen som den er, måske sælge den efter krigslive, og være glad for, at det var min egen der gik galt, og ikke Trines. Jeg vil hellere lave fejl på mine egne ting, end på ting, jeg laver for andre, hvis I forstår? Det er min stolthed, der spiller ind, tror jeg. Nå, nok om det, I gider nok ikke læse det alligevel, for I venter vel bare på billederne.

Her er de:











No comments:

Post a Comment