Tuesday, 17 May 2011

Update #13 på Projekt Krigslive VII

Krigslive nærmer sig med hastige skridt, og der er under 2 dage, til jeg står i Momhøje med alle mine ting.

Derfor vil jeg lige gøre status.

- Min egen kjole + underkjole er færdig og sendt til Spjald.
- Trines underkjole har hun selv.
- Trines kjole er 90 % færdig. Mangler kun sammensætning, lukning og oplægning.
- Min hat er under konstruktion. 3 stk. strudsefjer kom med posten i går.
- 4 simple forklæder klar til sammensætning.
- 3 broderede minibannere, der bliver nok kun de 3, da jeg ved et uheld har sent broderi-tråden til Spjald. Ellers må jeg lave dem onsdag aften.
- 1 stk. kort skal tegnes op.

Jeg mangler at pakke de sidste ting, jeg skal have med mig i morgen. Skal også have ryddet mit køkkenbord, da der kommer håndværkere på torsdag, som skal sætte nye vinduer i.

Og så skal der lige laves en opgave i moderne fysik, der skal afleveres i morgen.

Send lidt positiv energi i retning af Viby, det vil blive værdsat.

No comments:

Post a Comment