Friday, 24 June 2011

De Søvnløses Nat: I'm in!

Jeg har haft travlt de sidste par dage. Jeg har haft besøg af Louise "Kromutter" Kjær, og det har været mega hyggeligt. Mere om det senere.

Jeg har netop bestemt mig for, at jeg tager med til sommerscenariet De Søvnløses Nat i skørping nær Ålborg i starten af august måned. Jeg glæder mig allerede!

Jeg har lige nu 2 roller, som jeg overvejer:

1) Mystisk, ung pige med evner indenfor drømmetydning, håndlæsning og spådom ved tarotkort. Hun er reserveret og temperamentsfuld, men loyal og hjælpsom. Hun fungerer som gruppens "orakel", og er ikke fremmed overfor tanken om, at lyve sig gennem en spådoms-seance, hvis det kommer familien til gode. Bag den mystiske facade gemmer sig en pige med et stort hjerte og drømme om en fremtid uden  løgne, tyveri og snyd.

2) Ung, eventyrlysten pige, som fungerer som gruppens skjald. Når hun ikke synger, danser eller fortæller historier på kroen eller torvet hjælper hun gladeligt til i familiens øvrige virksomhed. Hun ser positivt på tingene, elsker at rejse fra by til by og er lidt af en drenge-pige. Allermest elsker hun markedernes travle hverdag, med musik, grin og nye bekendtskaber.


Henrik, vores foreningsformand har tilbudt spåmand/-kone-rollen til Emil, så hans valg vil nok få direkte indflydelse på min rolle. Jeg kommer til at mangle et kostume uanset rolle, og projektet er ideelt til min sy-uge hos Trine og Steen i sommerferien.

No comments:

Post a Comment