Friday, 10 June 2011

Sushi

Så har jeg været til kvarterets første eksamen. 2 timers almen molekylær biologi uden hjælpemidler. Det gik ikke super godt, men jeg tror heller ikke det gik decideret dårligt.

Jeg må indrømme at jeg HADER skriftlige prøver uden hjælpemidler. Så bliver vi bedømt på vores evne til at huske, ikke på vores evne til at forstå. Jeg så hellere, at de lavede spørgsmålene sværere eller halverede tiden mod at vi fik lov til at medbringe vores bog.

Nå, men jeg har indført en lille tradition med at købe sushi, når jeg har været til eksamen. Det giver mig noget at stræbe efter i min læseferie og så har jeg noget at glæde mig til på selve dagen. Win-win!

I dag var ingen undtagelse, og jeg smuttede forbi Føtex i Viby Centret for at hente disse:






MUMS!

PS. Hvis du bor i eller i nærheden af Århus, så tjek lige Soya 2 på Vestergade. De har mega god sushi, og de har spis-alt-hvad-du-kan-fra-vores-running-sushi-bånd + 3 varme retter for kun 140 kr til frokost og 200 kr til aften. Det er bare mums, og der går næsten sport i at udvælge de lækreste retter fra båndet, især hvis man er et par tøser eller 4!
De har også en hjemmeside.

No comments:

Post a Comment