Friday, 8 July 2011

Riddercamp, Here I Come!

Louise "Kromutter" Kjær har lokket mig med til Riddercamp i Vejle senere idag. Jeg ved ikke helt, hvad det går ud på, eller hvad jeg skal hjælpe med, men jeg ser frem til en hyggelig dag i Vejle sammen med de rare folk fra Vejle Middelalder Laug (aka Borgsnogen).

Jeg føler mig ret heldig, da jeg kan blive kørt ned til banegården kl 7.30, og så (måske?) få en venlig sjæl fra Borgsnogen til at hente mig ved Vejle Station.

Jeg håber at kunne få et mindre photoshoot med Louise i den kjole, vi syede for 2 uger siden.

For mere info om riddercamp, tjek deres hjemmeside. Hjemmesiden har et par mangler (fx, hvor er det henne i Vejle?), og deres plakat-ting lidt underlig, men ellers giver den de fleste oplysninger.

Kom frisk!

No comments:

Post a Comment