Sunday, 18 March 2012

Riddercamp

[Edit: En teknisk fejl har gjort, at dette indlæg står til at være udgivet i dag... Det er dog ikke tilfældet, da indlægget blev udgivet i uge 27 sidste år. Beklager fejlen.]

Først og fremmest: Tak for en fantastisk dag til folkene fra Vejle Middelalder Laug, og tak for at invitere mig!

Jeg blev sat af ved Århus Hovedbanegård kl. 7.45, og tog et tog til Vejle. Ved banegården i Vejle mødte jeg en venlig mand, som viste mig vejen ud til biblioteket. Halvejs dernede fik jeg et lift af en med-rollespiller, der havde spottet mig i mit kostume. Rollespillere er flinke og hjælpsomme på den måde, og det er mega dejligt :D

Der var stort set ingen mennesker indtil middag, da det regnede. Efter middag kom solen frem, og med den alle de små børn og deres forældre.

Vejle-folkene (aka Borgsnogens folk) er mega flinke, når man lige vænner sig til al den klamme opmærksomhed, man får som pige i gruppen.

Jeg fik god lejlighed til at tage en masse billeder af Louises kjole og strudhætte, men jeg vil gemme billederne til en speciel blogpost dedikeret til kjolen.

Igen, tak for en fantastisk dag, jeg håber at kunne komme til Spotlight, og ellers ses vi i Horsens!

Og nu, billeder!

Vores lejr:








Turnering for de brave riddere!





En masse random billeder!















Note: Alle billeder er taget af mig med mit Olympus Mju Mini 4 MegaPixel kamera. Ønskes et billede tilsendt på e-mail eller fjernet fra bloggen, skriv da en mail til mig.

No comments:

Post a Comment