Thursday, 18 August 2011

Billeder fra "De Søvnløses Nat"

Nu er det efterhånden et par dage siden, at de sidste billeder fra sommerscenariet "De Søvnløses Nat" kom op på A'kastins hjemmeside, og jeg tænkte, at jeg ville vise jer et par stykker. Og da jeg er total egoistisk og selvglad, har jeg selvfølgelig valgt billeder af mig, mig, mig og så et par stykker af min gruppes lejr.

Det skal lige nævnes, at alle billederne i denne blog-post er taget af nogle flinke og rare fotografer for A'kastin, at alle billeder selvfølgelig tilhører A'kastin, og at jeg i øvrigt har fået tilladelse til at vise dem. Flere billeder kan ses på A'kastins hjemmeside under fanebladet "billedgalleri".

Og nu synes jeg da så, at vi skal se billederne!

Lisa, Gilroy og William underholder på kroen lørdag. 


Lisa og Gilroy diskuterer valget af sange til sultanens ritual.


Lisa synger en hyldestsang for sultanen.

Ruman Langkniv barberer en tapper kriger. 

Hygge på kroen.

Mere hygge på kroen, hvor Lisa, Gilroy (ikke på billedet) og William underholder med sang, historier og musik.

Sigøjner-familiens telt. Halvdelen af teltet er afskærmet som soverum, mens resten bliver brugt som handelshus og spisested.

Familien gør klar til familiemøde søndag formiddag. Der er problemer, da Anne er blevet gravid, Cille er blevet forelsket og vil giftes og Lisa vil forlade familien og drage med Gilroy og William som Williams lærling. Gilroy, William, Cilles udkårne og en tolk deltager også i mødet.

Et overblik over det meste af byen. Soldaterne slapper af oven på nattens hårde kampe.

No comments:

Post a Comment