Thursday, 25 August 2011

Så er rollespils-sæsonen begyndt!

Nu er sommerferien forbi, bøgerne til det næste semester er købt, universiteternes gange og korridorer er atter fyldte af travle (og lettere forvirrede?) studerende og rollespils sæsonen er begyndt på ny! Jeg ELSKER sensommeren!



Jeg har allerede nu en del rollespilsarrangementer skrevet i kalenderen, bl.a.


- Horsens Middelalder Festival. En god mulighed for at købe nyt udstyr, nye materialer og få en god dag sammen med venner, man ellers ikke ser så tit. Jeg glæder mig især til at se Trine, folkene fra Giants og Borgsnogens folk (aka Vejle Middelalder Laug).


- Einherjernes 1. søndag (3/9). Jeg skal afsted sammen med Tore, og vi skal spille skjalde. Det giver os mulighed for at afprøve nogle ting, da vi kun har spillet sammen før til A'kastins sommerscenarie.


- Giants' kampagne i Momhøje (10/9). Her skal jeg igen spille skjald sammen med Ninna og Cecilie.



- Spotlight (21-24/9). Vejle Middelalder Laug har inviteret mig med til Spotlight, som er et børne- og ungdomsevent i Vejle midtby. Jeg ved endnu ikke, om jeg kan komme alle dagene, men det lyder som et par hyggelige dage.



- Giants' kampagne i Momhøje (8/10). Jeg vil ikke røbe for meget på nuværende tidspunkt, men jeg skal spille sammen med et par af de andre piger. Vi bliver episke!



- Firefly. Et space-western scenarie bygget over TV-serien Firefly. Jeg skal spille Petra, den unge, kvindelige leder af den russiske transport-enhed, Aries ("Astonishing Russian Import/Export Service"). Kostumet er på plads (se det her), bg'en er på plads (med en stor hjælp fra Peter), og pistolen er på vej med posten. 


Derudover kan det tænkes, at jeg tager til andre scenarier, men det er ikke helt fastlagt endnu. Jeg får nok også travlt med studier, syning og guitar-træning.

2 comments:

  1. Ser ud til at være en ganske spændende kalender. Har selv overvejet hvorvidt man skulle drage til Momhøje igen.

    ReplyDelete