Thursday, 29 September 2011

Sneak peek og update

De sidste par uger har været helt sindsyge - jeg føler knap nok, at jeg har haft tid til at sove! Men det har været nogle hyggelige og lærerige uger, takket være folkene fra både Den Glemte Legion og Vejle Middelalder Laug.  Tak og kram til jer alle sammen!

Og så en lille nyhed! Jeg skal med til Skjaldesang's indspilninger i efterårsferien! *hopper op og ned og klapper i sine små hænder af ren begejstring* Jeg så et opslag om arrangementet i starten af august, da jeg lige var kommet hjem fra sommerlive i Aalborg, men glemte alt om det igen, indtil jeg pludselig kom i tanke om det igen i weekenden. I mandags fik jeg taget mig sammen og sendt dem en mail (eller, jeg sendte en mail til Tore først, og så sendte han mig videre), og de vil gerne have mig med! Jeg skal endda måske spille guitar på et nummer! :O Det skal nok blive godt!

Og så til et lille sneak peek! Jeg håber, at kunne have resten færdig i slutningen af weekenden eller starten af næste uge, dog med forbehold for overdrevne mængder guitar-træning, søvn-mangel, symaskine-nedbrud og alment dovenskab. Så sendt lidt positiv energi i min retning, jeg får måske brug for det ;)

Så kære Internet, farvel for nu, indtil vi ses igen, kan folket så nyde synet af disse billeder:

  





No comments:

Post a Comment