Thursday, 3 November 2011

Inspiration og Firefly-stress

Jeg er lidt småstresset - der bliver nok ikke læst korrektur på dette, så I må bære over med diverse tastefejl.



Om 15 timer drager jeg hjemmefra for at tage til Vejle, hvor mit Firefly crew venter på mig, så vi sammen kan tage til scenariet. Og igen-igen sidder jeg i sidste øjeblik og fikser diverse grej og kostume-dele sammen, så jeg kan blive klar.

I går aftes fik jeg at vide, at jeg *måske* vil få brug for en gallakjole i asiatisk/victoriansk steampunk stil, så den gode gamle askepot-50'er-gallakjole vil komme med i kufferten sammen med diverse accessories, der skal give den det rette look. Ikke helt nemt, men det går vel an. Jeg må bare "make it work", som Tim Gun siger i TV-serien "Project Catwalk".

Men en lille bøn må alligevel gå ud til arrangørerne: Jeg kunne godt have brugt lidt længere tid! 2 dages varsel er alt, alt for lidt, og resultatet bliver desværre derefter.

Når det er sagt, er jeg mægtig tilfreds med min karakter (oh, the drama!), og jeg glæder mig helt vildt! Jeg har desværre ikke nogle billeder af mit nye udstyr, min gallakjole osv. men vil prøve at få taget nogle under eller efter scenariet. Min nerf gun er blevet ganske fin, og kan faktisk skyde (hurra!).

Men midt i alt dette Firefly-stress fik jeg pludselig en masse, masse inspiration, og det er blevet til en fin lille sang! Teksten er endnu ikke 100 % færdig, og der mangler en melodi, så der er et stykke vej endnu! Men jeg har faktisk skrevet en sang! *hopper op og ned i ren og skær begejstring* Sangen vil komme på skjaldesang.dk, når jeg engang er tilfreds OG har mit eget bud på en melodi. Glæd jer!

No comments:

Post a Comment