Wednesday, 9 November 2011

Post Episk Rollespils Syndrom

... eller "PERS", som jeg nu vil begynde at kalde det, har slået til igen! Denne gang i kølvandet på Firefly, som i mine øjne nok har været efterårets næst-mest omtalte scenarie, kun overgået af det københavnske Kapo.

Lad mig slå det fast med det samme: Firefly er uden tvivl et af de bedste rollespil jeg NOGENSINDE har været til! Jeg har været til en del helt suveræne scenarier i år, så jeg vil ikke bruge hverken tid eller kræfter på at udpege den ene eller den anden som DET bedste, men Firefly er i den grad en kandidat til titlen!

Jeg vil ikke gøre dette til en længere takke-tale, men jeg vil for en god ordens skyld sige tak til arrangørerne for at sætte rammerne for sådan en fed oplevelse, til mit seje crew for at tage mig med, holde mig og min ikke-eksisterende humor ud og for at bygge vores ultra-seje rumskib, og til alle de dejlige og småskøre folk, jeg fik mulighed for at spille med i løbet af weekenden. Jeg glæder mig til at se jer alle til 2'eren!

Jeg har ikke så meget dårligt at sige. Der var nogle små-irriterende episoder med folk, der meta-gamede og blev lidt for fulde, men sket er sket, og arrangørerne har fået de nødvendige input til at undgå det næste gang.

Billeder og videoer er så småt begyndt at tikke ind på facebook, og jeg håber at kunne få tilladelse til at smide dem op her inden for den nærmeste fremtid. Indtil da vil jeg lade jer se et billede af de mini-flyers mit crew havde med. Ikke det bedste billede af mig, men bestemt heller ikke det dårligste :D

Flyer lavet af den dejlige Gert Hansen.


Indtil da vil jeg sidde her i min sofa og have ondt af mig selv, for super episke rollespils-øjeblikke og en masse nye bekendtskaber var desværre ikke det eneste, jeg fik med hjem. Ligesom ca. 40 % af svar-deltagerne i en lille poll på facebook, er jeg nemlig kommet hjem med en mindre forkølelse. Min teori bygger på, at folk er kommet svedende tilbage fra rumskibs-kampe og er blevet mødt af åbne døre og vinduer, så de er blevet godt og grundigt afkølet. Enten det, eller vi har spist af de nobles forgiftede mad.

BTW, min bodhran kom med pakke-posten i går aftes, og jeg elsker den allerede! Når min forkølelse en gang går over, vil jeg prøve at tage mig sammen til at tage billeder af den!

No comments:

Post a Comment