Tuesday, 13 December 2011

Turen går til København!

Her i weekenden var jeg en lille tur i København. Jeg skulle besøge den dejlige Louise "Kromutter" Kjær, som for nyligt er flyttet derover.

Og siden jeg aldrig før havde været i København (Til Louises store rædsel og chok - for hvordan kunne jeg IKKE have været i København?) fik jeg den helt store rundtur i turist-København. Vi så rundetårn, strøget, det kongelige bibliotek, Amalienborg, Børsen, Rosenborg Slot (og have), den lille havfrue osv.

Resten af tiden brugte vi på at hygge os hjemme hos Louise. Vi spiste kinesisk mad og toast og nåede næsten at se 3 komplette sæsoner af The Tudors. Tudors-maraton og besøget på Rosenborg fik sat gang i en helt masse fede ideer! Louise og jeg har nemlig bestemt os for at sy hver vores tudor-inspirerede kjole, sammen sy en dragt til Martin (en af VML-gutterne) og så få taget billeder af hele molevitten på Rosenborg Slot. Vi er så småt begyndt at kigge på stof, mønstre osv, men vi begynder først rigtig når vi er kommet ind i det nye år.

Her er så billederne fra min sight-seeing tur :) Og ja, jeg har en lidt atypisk når det kommer til at tage billeder af arkitektur. Alle billeder er taget af og tilhører mig.





























No comments:

Post a Comment