Wednesday, 15 February 2012

Projekt Pin-up Sneak Peak

I forrige weekend havde jeg en fantastisk tur til København, hvor jeg besøgte Louise "Kromutter" Kjær igen.

Vi fik snakket om Capadore-projektet (mere om det her og her. Følg mit Pinterest board om projektet her) og Projekt Pin-up (som jeg så fint har døbt det inde i mit lille hovede. Se mere her og på Pinterest her). Jeg var også på besøg hos min gode ven Joost og var en tur i danmarks vel nok bedste sy-tilbehør-butik, Handler.

Ang. Projekt Pin-Up, så fik vi gennemgået konceptet samt småting som symaskiner, transport osv, og vi fik købt matchende matros-hatte. Og så gik vi ellers amok med de gamle danske film "En pige og 39 Sømænd", "Piger til Søs" og "Sømand i Knibe". Det var vildt hyggeligt.

Som et lille sneak peak, kan I her få lov til at se den tegning, der så fint blev lavet af os. Det er Louises midlertidige rumbo, Sammy, og Louise selv, der er kunstnerne bag.

Tegnet af Samantha Torres og farvelagt af Louise Kjær. Billedet tilhører dem, og er brugt med deres tilladelse.

No comments:

Post a Comment