Friday, 17 February 2012

Inspiraion Forår/Sommer

I denne uge kom foråret endelig tilbage. Sneen er (næsten) væk, temperaturen er atter over 273 Kelvin, solen skinner og dagene bliver lysere og lysere.
I den anledning, er jeg så småt begyndt at skifte tøjstil. Hvor mit vintertøj har været domineret af sort, grå og mørke farver, har jeg den sidste uges tid hevet pink, turkis og grønt ud af klædeskabet. Derudover har mit humør generelt været bedre, og jeg har haft mit hår løst det meste af tiden.
Det fik mig til at tænke over farver og stil, og resultatet blev denne lille kollage for foråret og sommeren, som går os i møde.

Stilen er voldsomt 50'er/60'er inspireret med nautiske kjoler i marineblå, rød og creme-hvid samt farverige bluser, bukser, nederdele og accesories i creme-hvid og friske pang-farver som pink, coral, mint og turkis.
Spring/Summer Mood Board






Bettie page dress
$128 - modcloth.com

Nautical dress
$59 - modcloth.com

Flower shirt
¥5,480 - jshoppers.com

Nike sweater
$50 - nike.com

Topshop tall jeans
$76 - topshop.com

Oasis lace skirt
$70 - oasis-stores.com

Rebecca Minkoff mini handbag
$195 - rebeccaminkoff.com

No comments:

Post a Comment