Monday, 30 April 2012

Mønster Mandag: Vintage Vogue 2960

Jeg er kommet til at købe et par mønstre idag, men indtil videre vil jeg kun snakke om det ene, nemlig Vintage Vogue 2960. Her er den i al sin herlighed:


Vogue skriver om den:

Close-fitting, low neckline bodice and cap sleeves, gathered in front of upper bodice, darted at waistline, flared skirt with release pleats at waistline seam, below mid-calf length and front buttoned closure.


Mums. 


Det hele startede med, at jeg så disse billeder på nettet, og jeg var solgt på stedet. Jeg MÅTTE bare have mønstret. 


Billedet er lånt fra msjennyhomemaker.blogspot.com. 


Billedet er lånt fra msjennyhomemaker.blogspot.com. 


Jeg har bestilt det fra England, og forventer at have det i slutningen af denne uge. I mellemtiden vil jeg så overveje, hvilket stof jeg skal sy kjolen i - ribsfarvet nælde for en sød sommerkjole? Eller i sort hør eller taft for en LBD? Eller vintage bomulds satin med blomster for en mere gennemført vintage stil? Der er jo mange muligheder...

No comments:

Post a Comment