Tuesday, 24 April 2012

Vejles Vikinger

Jeg var ude og lege viking her i weekenden. Jeg var i Vejle for at hjælpe ved Edsbrødrenes grej-workshop, og blev hevet med til et fotoshoot. Det er i sig selv helt ok, men ak! Jeg blev iført den grimmeste rollespilskjole NOGEN SINDE. Den var ALT for kort, halsudskæringer var ALT for dyb og vi havde selvfølgelig ingen snøre til den. Og så er jeg jo som altid MEGA fotogen... NOT!

Fantastisk. Bare fantastisk.

Billederne blev dog meget gode. Her er et lille udsnit af billeder fra workshop og fotoshoot. Billederne fra fotoshootet er taget af min gode ven, Gert Hansen, og brugt med hans tilladelse.

Tim maler nerfgun. 

Ikke ligefrem et skarpt billede, men jeg kan nu godt lide det alligevel. 

Frederik koncentrerer sig om at sy vikingebukser på min symaskine. 

Fra fotoshoot. Stående, fra venstre: Peter Munch Sørensen, Angelica Ørregaard Lindholm (mig), Thomas Skaaning. Siddende, fra venstre: Casper Schoubye, Tim Munch Sørensen

Fra fotoshoot.

Fra fotoshoot.

Fra fotoshoot. Jeg var ved at blive brændt på bålet, men så kom Casper mig til undsætning!

Fra fotoshoot.

No comments:

Post a Comment