Monday, 2 July 2012

Q&A: Er du stoppet med at blogge?

En venlig læser har på mail spurgt mig, om jeg er stoppet med at blogge, og til det vil jeg svare et klart og tydeligt "NEJ!".

Jeg er klar over, at jeg har været en anelse fraværende her på bloggen, og folk er begyndt at prikke til mig i det virkelige liv pga det. Altså. Derfor vil jeg gerne, uden alt for meget snik-snak og pladder, undskylde, hvis mit fraværd på nogen måde har haft en negativ virkning på dit liv og virke. Grunden til mit fraværd var simpelt: mit daglige liv (med eksamener, sygdom, stress, store arrangementer osv.) kom i vejen.

Derfor skal du, min læser, da heller ikke snydes for detaljer om de seneste par måneder i mit liv. Jeg vil prøve at indhente det tabte i løbet af sommeren, i form af billed-serier, reportager og historier fra Krigslive, KMM, koncerter og andet gøgl. Glæd jer!

No comments:

Post a Comment